Senarai 10 Pakar Hartanah Terbaik Di Malaysia

blogger templates

Senarai 10 Pakar Hartanah Terbaik Di Malaysia

Bidang hartanah sememangnya memiliki potensi yang besar dari aspek pelaburan dan perniagaan. Ada yang berkecimpung dalam industri hartanah sebagai kerjaya profesional, dan ada yang terlibat secara sambilan sebagai perniagaan kedua, ketiga, tidak kurang juga yang memilih sebagai platform pelaburan peribadi. Apa jua rancangan hartanah anda, ia memerlukan ilmu dan komitmen sebaiknya bagi mengenalpasti peluang, menangani risiko dan merealisasikan potensi yang disasarkan.

Pakar hartanah terbaik Malaysia

Senarai 10 Pakar Hartanah Di Malaysia


Bagi anda yang berkecimpung pasti mengenali antara pakar hartanah, juga mentor atau lebih dikenali sebagai ‘sifu’ yang berkongsi ilmu melalui seminar dan program-program hartanah. Berikut saya senaraikan 10 pakar hartanah berdasarkan penyenaraian Prospek Hartanah Malaysia berserta blog dan facebook mereka bagi memudahkan anda mengikuti info terkini tips hartanah dari persektif pakar sebagai rujukan bermanfaat.

1. AHYAT ISHAK
Blog : www.ahyat.com

2. ABANG ENSEM

3. WAN INFOLELONG

4. TUANBRI

5. YUSNIZAM YUSOFF

6. FAIZUL RIDZUAN

7. AZIZUL AZLI AHMAD

8. ROHANIAH NOOR

9. HAFIZ EJEN LELONG

10. SAUFI KARIM

Pakar hartanah terbaik Malaysia

Tips Pakar Hartanah Terbaik Masa Kini


Senarai 10 Pakar Hartanah Terbaik Di Malaysia ini hanya sebahagian dari pakar-pakar hartanah di Malaysia ini. Pernomboran di atas tidak bermakna yang bernombor tinggi lebih baik dari yang bernombor rendah. Setiap pakar pasti ada kehebatan dan keistimewaan tersendiri. Ilmu yang dikongsi mampu menyuntik kefahaman untuk manfaat jangka panjang.

Timba ilmu dari mereka yang pakar... bidang hartanah memerlukan ilmu, rujukan dan komitmen sepertimana juga setiap pekerjaan yang kita lakukan agar apa yang dihasratkan dapat direalisasikan dengan jayanya demi membina kehidupan yang lebih sempurna.

0 Response to "Senarai 10 Pakar Hartanah Terbaik Di Malaysia "

Post a Comment

Close ADS [X]