blogger templates
Video Sekumpulan Bangla Bersama Seorang Perempuan Dalam Bilik Hotel

By editor March 14, 2016 : 11:27 am
bangla 5

2610
 
 
4
Share
 
1
 
 
 
2625
 

KINI tersebar video yang memaparkan sekumpulan lelaki dipercayai warga Bangladesh sedang bercengkarama dengan seorang wanita di bilik hotel. Persoalannya benarkah lelaki tersebut merupakan warga Bangladesh memandangkan pakaian mereka agak kemas.
Kebiasaannya warga Bangladesh yang mencari rezeki di negara kita berpakaian ala kadar memandangkan mereka lebih mengutamakan keluarga mereka di negara asal.  Adakah ini merupakan propaganda pihak yang tidak bertanggungjawab untuk terus memburukkan pekerja asing?
Jika bercakap mengenai keruntuhan moral, ianya tidak bergantung kepada status warga asing. Mereka yang memilih untuk melakukan maksiat merupakan pilihan individu berkenaan sendiri.
Berdasarkan komen di laman sosial, kebanyakkan mereka menolak tanggapan wanita yang dirakam merelakan dirinya menjadi ‘mainan’ dalam video ini adalah warga Malaysia dengan sebahagian besar meneka ianya orang Vietnam.
Pihak berkuasa didesak agar menjalankan siasatan terhadap rakaman video tersebut dan mengenalpasti mereka yang terlibat dalam rakaman tersebut samada beragama Islam ataupun sebaliknya. Jika warga Bangladesh maka mereka beragama Islam.
Oleh itu tuduhan khalwat boleh dikenakan ke atas mereka. Sekiranya mereka yang terlibat bukan beragama Islam maka sedikit sebanyak, ianya mampu membersihkan fitnah yang dilemparkan terhadap warga asing Bangladesh.
  • PRU14.tv
bangla 1
bangla 2
bangla 3
bangla 4


Comments

comments

Share This:

  •  
  •  

0 Response to " "

Post a Comment

Close ADS [X]